just for kaveh

hamishe ashegh bashin

just for kaveh

hamishe ashegh bashin

بانوی بخشنده من ...

نیلو، نیلوی بخشنده ی بی نیاز من!


این قناعت تو دل مرا عجب می شکند

این چیزی نخواستنت و با هر چه که هست ساختنت

این چشم و دست و زبان توقع نداشتنت و به آن سوی پرچین ها نگاه نکردنت

کاش کاری می فرمودی دشوار و ناممکن، که من به خاطر تو سهل و ممکنش می کردم

کاش چیزی می خواستی مطلقا نایاب که من به خاطر تو آن را به دنیای یافته ها می آوردم

کاش می توانستنم هم چون خوب ترین دلقکان جهان تو را سخت و طولانی و عمیق بخندانم

کاش می توانستم هم چون مهربان ترین مادران رد اشک را از گونه هایت بزدایم….

کاش نامه یی بودم ، حتی یک بار با خوب ترین اخبار

کاش بالشی بودم ، نرم، برای لحظه های سنگین خستگی هایت

کاش ای کاش اشاره ای داشتی، امری داشتی،نیازی داشتی،رویای دور و درازی داشتی

آه که این قناعت تو دل مرا عجب می شکند….



                               

نظرات 21 + ارسال نظر

سلا
وای مفالکههههه

اجی
جیگمل منییییییییییییی

فدات بشم بیتاجووووووووووونم
دیدی کاوه بلاخره اومد پست گذاشت!

h66maryam 1391/10/16 ساعت 16:45

salam ahan hala behtar shod!
kaveh kheylie hasoodim mishe be to o nilufaret
vaghan vase ham sakhte shodid
movafagh bashid doostye golam

salam maryam khanom
kheyli azatoun mamnounam, ama ziyad be niloufar hasoudi nakonin, choun chandan tohfei giresh nayoumade , ama bejash man hesabi shans avordam

ashkan 1391/10/17 ساعت 03:32 http://achiii.blogfa.com

حتما سر بزن
خداحافظی

slam ashkan jan, lotf kardi oumadi, hatman sar mizanim

دکلمه ها 1391/10/17 ساعت 23:37 http://deklameha.ir

تا کنون شب گرسنه خوابیده ای
شکل خواب های همیشگی من

چه بوی خوشی می دهی
نیست مثل بوی تنپوش من

[گل][لبخند]

سلام مهدی جان خیلی خوشحالم که به من و کاوه سر زدی .
شعرت اونقدر قشنگ و ذلنشین بود که زود اومدم کاملش و بخونم
بهت تبریک میگم واقعا در شعر صاحب سبک متفاوتی هستی
بازم بیا پیش ما

قناعت در هرچیزی خوبه !
حتی اگه دل قناعت کن !

سلام و شبتون بخیر
ممنون که به ما سر زدید ابوعدنان عزیز
همیشه موفق و پیروز باشید

soheila 1391/10/19 ساعت 00:30

salam nilofar v kave jan baraton arezoye khoshbakhty mikonam omidvaram k hamishe deleton bara ham betabe.

سلام سهیلای عزیز
خیلی ممنونیم که به وب ما اومدی
خیلی خوشحال شدیم
ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم همیشه قلب عاشقی داشته باشیدو هیچ وقت عشق جاش و تو قلب عاشقت با نفرت عوض نکنه

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

Hajar 1391/10/21 ساعت 00:25 http://felan nadaram

Salam khobe niloo?
Khoshhalam ke toro ba kaveh khoshhal mibinam, bazam behet sar mizanam azizam

سلام عزیزم مرسی که به ما سرزدی ممنون از لطفت
آدرس وبت و حتما بهم بده

سوگندی 1391/10/23 ساعت 14:18


وقتى کسى براى نداشته هایت بهانه میگیرد،بهتراست اوراهم نداشته باشى.گاهى نداشتن ازداشتن بهتر است

ممنون دوست گلم که به کلبه ی حقیر ما اومدی
بازم بیا پیشمون عزیزم
آدرس وبت و ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جاودان بادسایه دوستانی که.................
...................شادی را علتند نه شریک
و غم را شریکند نه دلیل..........................

_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ آپم
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ آپم
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██ آپم
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██ آپم
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊

دکلمه ها 1391/11/01 ساعت 19:45 http://deklameha.ir

۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑۩▓۩
ســـلام دوســـت عــزیزم
کلبه ی درویشی من با یه شعر و دکلمه ی جدید به نام " این دو روز زندگانی " آماده ی حضور شماست
با حضور، دانلود دکلمه و درج نظرات خود ما را مفتخر سازید
منتظر حضور گرم شما هستم.
مــوفــق بـاشــیـد
۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑۩▓۩

سلام دوست خوبم
چشم با کمال میل میام و مطمئنم که لذت می برم

سلام.
امیدوارم در امتحاناتت موفق باشی.
بازم بهم سر بزن.

چه بد که از فوتبال خوشت نمیاد.

خیلیم بد نیست آدم کلی وقت اضافه میاره

وای سلام نفسم خوبی؟؟؟
نمیدونم چیشد!!!! یکی وبمو بست!!!!
میسی عزیزم

اشکال نداره گلم سعی کن دوباره بهتر از قبل درستش کنی
موفق باشی جوجوی من


[گل]
بعضیا از دور میدرخشند...اما وقتی نزدیک میشن...میفهمی درخششون بخاطر خرده شیشه هاشونه...!!!!!

دکلمه ها 1391/11/19 ساعت 18:20 http://deklameha.ir

ســـلام دوســـت عــزیزم
خوبی!
من با یه شعر و دکلمه ی جدید آپم
بیا - منتظرتم
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

بیتا 1391/11/21 ساعت 16:06

سهلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوفیییییییییییییییییییییییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اجی بدو بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام و درود فراوان خدمت شما دوست عزیز

با شعری از خود بروز هستم خوشحال میشم بهم سر بزنید وبا نظر گهرمندتون منو راهنمایی کنید
منتظرم....

سلام دوست گلم
خیلی خوشحال میشم
چشم حتما میام

hmdh 1391/11/29 ساعت 13:03 http://hava-136.blogfa.com/

شاد باشید

ممنون عزیزم که به کلبه حقیر ما اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد