just for kaveh

hamishe ashegh bashin

just for kaveh

hamishe ashegh bashin

حرف اول

سلام بچه ها!                                          


    

من نیلوفرم، این وبلاگ و برای عشقم درست کردم اما خودش نمیدونه

این هدیه ی من به کاوه جونمه برای روز ولنتاین،

دلم میخواد شما هم کمکم کنید و برای من و کاوه نظر بزارید.

هرچی که دوست دارید بگید، کاوه بعدا همه رو میخونه

دوستون دارم خیلی زیاد

نظرات 3 + ارسال نظر
hamed 1391/09/21 ساعت 11:44

salam nilufar khanum
vebloge eshghoolanee dari kheyli khoshgele
kaveh jan tabrikkkkkkkk
kash ma ham ye nilufar dashtim
be vebe manam sar bezanid

مرسی حامد که اومدی به کلبه ی ما
حتما میام وبت
بابای

salammmmmmmmmmmmmmmmmmm
kaveh jan khobi?
bebin nilufar che vebe ghashangi vasat dorost karde
malume kheyli duset dareeeeeeeeeeeee
az ashnaeetoon khoshhal shodam
be manam sar bezanid

سلام مرسی میلاد عزیز که
به وب ما سر زدی
حتما به وب قشنگت میام

slm
khoofin?
tavalode vebetun mofalake
agha kaveh ghadre niloofaro bedun
bebin cheghad duset dareeeeeeeeeee!!!
vebetun kheili khomshele

سلام بیتا جوونم
خوبی عزیزم؟
مرسی که دوباره بهم سر زدی گلم
خیلی دوست دارم جوجوووووووووووووووووووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد