just for kaveh

hamishe ashegh bashin

just for kaveh

hamishe ashegh bashin

تشکر از عشقم ...

سلام به همه دوستان خوبم 


من کاوه هستم، واسه اولین باره دارم وبلاگو میبینم


نمیدونم چطور احساساتمو بیان کنم، اشک توی چشمام حلقه زده 


احساس میکنم خوشبخت ترین آدم روی زمینم، واقعاً توانایی حرف زدنو ندارم.


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید                                                                                                                                                           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

من و تو در کنار هم


تو در آغوش منی و من غرق در احساساتم


سکوت سهم این لحظه عاشقانه


در قلبم فریاد می زنم عشق من، نیلوی من، دوستت دارم صادقانه




نظرات 4 + ارسال نظر
kiana 1391/10/18 ساعت 10:52 http://k94.blogfa.com

ممنون از حضورت دوست عزیز....البته چرا که نه

سلام کیانای عزیز
خوشحالم به وب ما اومدی
پس من میلینکمت تو هم بلینک با هر اسمی که دوست داری.
من با چه اسمی بلینکم؟

amir 1391/10/18 ساعت 11:16 http://eshgh-621.blogfa.com

سلام عزیزم
وبت هر روز داره بهتر و بهتر تر میشه
امیدوارم در همه حال موفق باشی............
[گل][گل][گل]

سلام امیرجان
خوبی؟
مرسی عزیزم که به وب ما اومدی
امیدوارم تو هم قلبت از عشق خالی نباشه

دکلمه ها 1391/10/22 ساعت 12:55 http://deklameha.ir


´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´راستی دانلود و نظر یادت نره هاااااا¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

اومدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] 1391/10/22 ساعت 17:30

salam
bebakhsin ke yekam tol keshid comment bedam
ama ye bar dgam omad har kari kardam nazaram be sabt naresid
rasti azizam man blogeto nemitonam bekhonam fontash be ham rikhatas faght aksash maalome
chera injoriye?
man ba google chorm miram
moshkel az mane?

سلام دوست گلم اسم و آدرس وبت و فراموش کردی بزاری
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد