just for kaveh

hamishe ashegh bashin

just for kaveh

hamishe ashegh bashin

کریسمس مبارک..

کریسمس مبارک عزیزم
این عید پاک رو به پاکترین دل دنیا تبریک میگم
امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم
و سال دیگه هم بهت تبریک بگم
و پاکی رو باهم جشن بگیریم


امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره

                                                                 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید



تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی
اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

                                      تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
صابرینا 1391/10/10 ساعت 16:01 http://FORBIDELOVE2012

سلام ابجی کریسمس شما هم مبارک چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیتا 1391/10/10 ساعت 20:11

کریسمس مفااااااااااااااااااااااااااالک

salam nilufar
vebet kheyli ghashangtar shode
hessabi dari miterkoonia?????????????????

manam tabrik migam in eydo.
omidvaram hanishe shad bashi
o dar kenare kavehe aziz be arezoohat beresi

بیتا 1391/10/11 ساعت 23:00

یارو چراغ قوه میسازه که با نوره خورشید کار میکنه!

بیتا 1391/10/11 ساعت 23:02

اصفهانیه میره دکتر. دکتره بعداز معاینه کامل میگه: آقا تقریباً همه اورگانهای شما خرابند! من تعجب می کنم شما چه جوری تا حالا زنده موندین!؟ اصفهانیه: خب، آخه تا حالا نیومده بودم دکتر!!!!

بیتا 1391/10/11 ساعت 23:04

هنگام سحر، خروسی بالای درخت شروع به خواندن کرد و روباهی که از آن حوالی می گذشت به او نزدیک شد.
روباه گفت: تو که به این خوبی اذان می گویی، بیا پایین ب هم به جماعت نماز بخوانیم.
خروس گفت: من فقط مؤذن هستم و پیشنماز پای درخت خوابیده و به شیری که آنجا خوابیده بود، اشاره کرد.
شیر به غرش آمد و روباه پا به فرار گذاشت.
خروس گفت مگر نمی خواستی نماز بخوانیم؟ پس کجا می روی؟
روباه پاسخ داد: می روم تجدید وضو می کنم و برمی گردم!

دوست دارم: فارسی



انگلیسی: iloveyou



احبک : عربی



ترکی: senis evar youroum



آلمان: ichie bed



پدات: افغانی



بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه

aram 1391/10/12 ساعت 16:02 http://mohamad017.com

salam yadam narafte buod behet sar zadam vebe zibayi dorost kardi vase eshget.sar bezan

leila 1391/10/13 ساعت 23:58

salam azizam manam dos daram in eydo be to v eshghet tabrik begam.

سلام عزیزدلمممممممممممممممممممم
مرسی که اومدی به وب ما
ممنون امیدوارم سال جدید میلادی سال خوبی برای تو و عزیزانت باشه
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد